Herken je dat? De werkplek ziet er rommelig uit, spullen en documenten verdwijnen en zijn niet meer terug te vinden. Niemand weet waar ze zijn. En het overzicht in de dingen die nog gedaan moeten worden, is compleet kwijt. Dit leidt niet alleen tot verlies van tijd, maar ook tot een daling van de productiviteit en frustratie onder je teamleden.
Ben jij als ondernemer, leidinggevende of professional continu druk, maar voelt het alsof je niets écht afmaakt? Verlies je overzicht in je mailbox, stapelen taken zich op en lijkt je bureau net zo vol als je hoofd?
Als professional organizer help ik je met praktisch en persoonlijk time management. Geen one-size-fits-all aanpak, maar begeleiding die past bij jou en je werkstijl. Denk aan structuur in je taken, overzicht in je inbox, een helder systeem voor je planning. En vooral: rust in je hoofd.
Ik werk graag met Trello, een krachtig en visueel hulpmiddel om jouw workflow slim te organiseren. Samen brengen we orde aan in je werkzaamheden, zodat je weer grip krijgt op je tijd, energie en aandacht.
Ik bied 1-op-1 begeleiding op maat, bij jou op kantoor of online. Ook geef ik workshops voor teams die efficiënter willen samenwerken en meer gedaan willen krijgen zonder in te leveren op werkplezier.
Door een georganiseerde werkplek kunnen je medewerkers efficienter werken en hun tijd beter benutten.
Documenten en materialen zijn snel terug te vinden en de to do’s zijn duidelijk in kaart gebracht, wat resulteert in tijdsbesparing.
Een opgeruimde werkplek bevordert de sfeer en samenwerking binnen het team.